Blog, Strana 2

Prokrastinace v práci, jak na ni vyzrát?

Prokrastinace, v posledních letech téměř nejčastější problém v oblasti pracovní morálky a seber...

Jak meditovat v kanceláři

Příliš mnoho pracovních povinností, stres, shon a psychické vypětí. To jsou hlavní důvody mnoha nepř...

Jaká je správná teplota v kanceláři

Mezi často diskutovaná témata v zaměstnání jednoznačně patří správná teplota v kancel...

Jak si zpříjemnit práci v kanceláři

Určitě to znáte také. V kanceláři trávíte mnohdy více než osm hodin denně. Úkoly se kupí, než a...

Naučte se být v práci asertivní a buďte konečně spokojení

Asertivita je v práci důležitou komunikační schopností, kterou však málokdo oplývá. Důvod ...

Jak na efektivní time management? 6 tipů k úspěchu

Dobře zvládnutý time management a správná organizace práce jsou samy o sobě základem k úsp...

Jak na efektivní home office

Home office, jinak také práce z domu, se v současné době epidemie koronaviru týká mnoha z&...

Jak vybrat kancelářskou židli do dětského pokoje

Snad všichni rodiče staví zdraví svého dítěte na první místo. V tomto ohledu hrají vý...

Konferenční židle - jaké jsou jejich typy a jak si správně vybrat

Konferenční židle se hodí všude tam, kde je potřeba usadit více lidí. Jedná se typicky o konfer...

Jak vybrat kvalitní herní židli

Digitální doba 21. století s sebou přináší nejen technologický pokrok, ale vlivem stá...